La pas prin insula Lefkada (Grecia)

img_7730

După ce în urmă cu 2 ani ne-am îndrăgostit de apa albastru-turcoaz a Mării Ionice în Zakynthos, vara trecută am decis să luăm drumul Lefkadei pentru a ne bucura și mai mult de sălbăticia insulelor grecești.

Am ales să mergem cu mașina tocmai pentru a ne putea deplasa la toate plajele minunate și uneori izolate de care auzisem. Asta îți recomandăm și ție pentru că altfel, cu transportul în comun sau alte mijloace, nu prea ai cum să ajungi la plajele neexplorate încă de turiștii curioși.

Am ajuns în golfuri micuțe cu plaje pe care încăpeau doar câteva umbrele, pe plaje pline de turiști cum sunt Kathisma și Porto Katsiki dar și pe celebra plajă Egremni unde după cutremur accesul se face doar de pe mare. Ne-am îndrăgostit de apa verzuie-turcoaz din satul Agios Nikitas și am ajuns devreme dimineața să fim primii turiști care calcă pe plaja Mylos după o drumeție de 30 de minute la pas prin munți. Am fost fascinați de surferi pe plaja Agios Ioannis dar nu ne-am prea bucurat de vântul puternic care ne-a zburat umbrela! Ne-am bucurat în schimb de apa lină și primitoare de pe plaja Pefkoulia și am fost absolut încântați de insulele private pe care le-am putut vedea de pe vasul de croazieră în călătoria noastră de o zi pe mare.

Nu o să uităm nici apusul văzut din portul aflat în Lefkada Town care îți taie respirația și priveliștea absolut superbă cu vasele ancorate acolo. Dar cu siguranță imaginile de mai jos o să îți arate cu adevărat cât de minutată este această mică insulă din Marea Ionică.

lefkada-1lefkada-2lefkada-3lefkada-14lefkada-4lefkada-5lefkada-6lefkada-7lefkada-8lefkada-9lefkada-10lefkada-11lefkada-12lefkada-13lefkada-15lefkada-16lefkada-18lefkada-19lefkada-20lefkada-21lefkada-22lefkada-23lefkada-24lefkada-25lefkada-26lefkada-27lefkada-28lefkada-29lefkada-30lefkada-31lefkada-32lefkada-33lefkada-34lefkada-35lefkada-36lefkada-37lefkada-38lefkada-39lefkada-40lefkada-41

Leave a Reply

