FOTO U Mobitelco Cluj – BC Mures 04.03.2013 (105-111)

U Mobitelco - BC Mures_2013_03_04_365U Mobitelco a pierdut meciul cu BC Mures, scor 105-111, dupa prelungiri.

Marcatori:
U Mobitelco : Wright 30 (6 rec., 8 p.d., 2 interceptii), Silvasan 22 (7 rec., 4 p.d.), Ross 15 (9 rec.), Djapa 13 (4 rec.), Nikolov 10 (5 rec., 5 p.d.), Barnette 8 (4 rec., 5 p.d., 2 interceptii), Paul 7 (2 rec.). Au mai jucat Nakic si Baciu.

BC Mures: Peciukas 26, Cuic 18 (5 rec., 10 p.d.), Ciric 17, Navickas 14, Barro 11 (8 rec.), Dumitru 10, Paltinisanu 10, Kandic 5.

Derek Wright: “Nu am respectat planul de joc pe care l-am pregatit intreaga saptamana. Am cazut mental pe final si asta ne-a costat meciul. Trebuie sa ne antrenam intens in continuare si sa devenim mai buni, sunt convis ca putem face o figura frumoasa in aceasta liga. Acest rezultat influenteaza pozitia noastra in clasament, dar mai avem cinci meciuri si vom vedea ce se intampla la finalul sezonului regulat. Intotdeauna cred ca pot sa imi ajut mai mult echipa, sunt foarte exigent cu mine insumi si imi doresc tot timpul sa ajut cat mai mult, insa in aceasta seara am facut cu totii greseli. Le multumim fanilor pentru suport, sa fie siguri ca vom lupta pana la finalul campionatului!”

 

Leave a Reply

