Olanda – Spania FINALA CM 2010

Doua echipe imi doream in finala, Olanda, care era printre favoritele mele, am zis de la inceput ca ajunge in finala, si una dintre Spania sau Argentina. Ma bucur enorm ca Spania si Olanda joaca finala. Este prima data cand in finala nu este prezenta Brazilia, Argentina, Germania sau Italia. Ma bucur ca nici una din aceste doua finaliste nu a castigat titlul mondial pana acum, deci va fi o campioana in premiera. Mi-as dori ca Spania sa castige CM pentru a avea dubla CE/CM.

De asemenea mi-as dori sa castige Olanda, deoarece imi place stilul lor de joc, imi place Sneijder, Robben, Van Bronckhorst si multi altii, o gramada de jucatori tehnici si talentati. Un lucru interesant este ca Sneijder poate fi un jucator foarte norocos, sa castige Uefa Champions League, campionatul cu Inter, cupa cu Inter si nu in ultimul rand poate castiga Campionatul Mondial, de asemenea avand sanse mari la castigarea Ghetei de Aur si a Balonului de Aur.

Sper la urmatorul campionat mondial, CM 2014, Romania sa fie in grupe, si de ce nu, in sferturi…

Leave a Reply

