Dentist

Am fost luna trecuta la un control asa de curios la dentist, ca nu am mai fost de ceva ani…si mi-a zis doamna dentist ca trebuie sa-mi scoata o carie si ceva colti de dinti…

Am fost programat pe ieri (n.r 05.07), ma duc cu jumatate de ora mai repede, ca m-a sunat, totul era ok, fara emotii, ca de obicei cand eram mic aveam niste emotii la dentist de numa, ma pune pe scaun, studiaza radiografia, si incepe…ma tine cu gura deschisa o ora, ca am crezut ca nu mai am maxilare, mi-a lucrat acolo o gramada, ma intreba din 5 in 5 secunde daca sunt bine 😀 pana la urma s-a terminat si cu asta, dar era ceva complicat, asa ca trebuie sa mai merg la o radiografie pt a vedea mai bine dintele…ma rog, sper sa se rezolve cat de repede

Pana una alta…o sa scriu mai rar deoarece am de stiudiat o gramada de semne de circulatie, legislatie mai pe scurt…si da…m-am apucat de scoala de soferi 🙂

O zi buna va doresc!

Leave a Reply

