Originea VuVuzelei

Ia uitati de unde provin Vuvuzelele:

6 comments on “Originea VuVuzelei

    • daca observi, la gumibobo postul este din 25.06, al meu este din 18.06, si oricum imaginile le am de pe mail, daca le-a copiat si nu a precizat sursa, urat din partea lui 🙂

  1. nu m-am uitat la data.. .cand am inchis calculatorul mi-am adus aminte ca am uitat sa ma uit la data… si eu am patit cu 2 articole… tot cu el

  2. Tinere, tin sa te anunt ca eu am primit acest post care il ai si tu, l-am primit pe mail, asa ca nimeni nu o copiat pe nimeni, dar noah, fiecare cu ideiile si conceptiile lui :d

    • nu am spus ca ai copiat 🙂
      am spus doar “daca ai copiat si nu ai precizat sursa, urat din partea ta”
      nu ai copiat, bravo!

Leave a Reply

