Gradinita, dulce gradinita!

Probabil multi dintre voi nu va amintiti anii de gradinita, sau colegii de gradinita, sau chiar educatoarele… desi probabil sunt niste amintiri foarte placute. Cum e perioada majoratelor, sa vrei sa nu vrei, te intalnesti cu prieteni, cunoscuti etc.

Am fost la un majorat si m-am intalnit cu 2 colegi de gradinita, am depanat niste amintiri de la gradi, si ne-am hotarat sa facem o intalnire, va dati seama..dupa 11 ani de la terminarea gradinitei sa te intalnesti cu fostii colegi, e ceva…

Am inceput sa-i caut pe toti, am dat numai de o parte din ei, plus educatoarele care nu le-am vazut si nu le-am auzit de 11 ani, am stabilit o intalnire, si ne-am intalnit, la un suc…

E foarte ciudat dupa atata timp sa stai la povesti, poate chiar emotionant, dar eu zic ca, merita, pentru ca sunt oameni de treaba, prieteni..

Daca cumva va mai cunoasteti colegii…puteti pune de o intalnire si voi 😀

Leave a Reply

