Incultura…

Unii oameni dau dovadă de o incultură ieşită din comun. În ultimul timp mi se pare că tot mai mulţi fac chestia asta. Dacă continuăm aşa…ajungem să fim jegul lumii, ultimii oameni.

Ceea ce e nasol, e că persoanele considerate “deştepte” fac pe ţăranii…îşi bat joc de munca altuia. Păi dacă unu face o chestie… şi munceşte pentru ea… de ce vi tu să o strici? Mă enervează la culme fazele astea… oameni prost crescuţi, care au lipsă cei 7 ani de acasă. Şi pe lângă toate astea, mai sunt şi nesimţiţi…se bagă peste tine, înjură, vorbesc orice, numai ca să fie apreciaţi şi băgaţi în seamă, fara pic de respect.

Sau ceea ce mă mai enervează… sunt oamenii care fac totul doar pentru ei, care consideră ca toată lumea e sclavul lui/ei şi că toată lumea îi îndeplineşte dorinţele. Ei nu ştiu decât să dea ordine…fără un “te rog frumos”. Cred că totul li se cuvine…şi prin asta dau dovadă de imaturitate şi îngâmfare. Poate unii pică în capcana lor, dar eu unul nu o să pic niciodată.

Ne-am săturat de astfel de oameni, poate deschide-ţi şi voi ochii…

2 comments on “Incultura…

Leave a Reply

