New Look!

M-am hotărât să-mi schimb şi eu tema, m-am cam plictisit de cealaltă. Am răsfoit pagina cu teme, şi asta mi-a placut cel mai mult, aşa că am ales-o.  E puţin mai diferită de cealaltă, dar mie îmi place. Aştept părerea voastră.

P.S. Noua temă vine şi cu 2 pagini noi, Videoclipul săptămânii si Bancul zilei.

La videoclipul săptămânii, nu voi pune cea mai nouă muzică, voi pune videoclipul care îmi place în acea săptămână. Dacă aveţi propuneri lăsa-ţi un comentariu AICI.

Leave a Reply

