Duminica în familie

Sâmbătă pe la amiaz, am primit o invitaţie de la nişte prieteni de familie, să mergem la ei să jucam un remi rummy. Cred că nu am mai jucat de vreo 4-5 ani. În sfârşit, am jucat de la ora 7 până pe la 10 seara. După ce am terminat, din păcate numai pe locul 3 😦 ne-am gândit ce să facem azi. Am hotărât să mergem la Salina Turda, dacă tot s-au investit “câteva” milioane de euro acolo.

No, vine şi Duminică dimineaţa, mă trezesc la ora 10, la ora 11.30 trebuia să plecăm, că cică la 13.30 e ultima intrare în salină. A fost bine că totuşi  nu a mai fost aşa frig, numa -1 grad. Am ajuns în Turda, pe lângă salină, era plin de maşini, oameni, se vede că s-a “upgradat” salina :D, că doar, aşa-s românii, când e ceva nou, se înghesuie ca la pâinea caldă, apoi după 2-3 luni nu mai e nimeni 😀 Nu intrăm bine în salină, şi ne loveşte un miros de picioare :D, defapt era sarea care în contact cu lemnul, mirosea 🙂

Am ajuns în Sala Mare, întradevăr se vede o îmbunătăţire la Salină, liftul panoramic, care ghiciţi ce, s-a stricat pe când trebuia să urcăm, ca la noi la nimeni, terenuri de golf, de bowling, de fotbal, un anfiteatru, un lac amenajat în care te poţi da cu bărcuţa, bănci unde poţi să te odihneşti şi locuri de luat masa.

Aglomeraţie mare, la lifturi era o coadă de nedescris, pe scări la fel, erau nişte scări tare înguste, se putea doar urca, sau doar coborâ, că dacă se întâlnesc 2 persoane, nu încap. Până la urmă am urcat, după cozi interminabile. Am stat vreo două ore jumate în salină. Ce sa zic, merită să o vedeţi, şi dacă mergeţi sper să nu păţiţi ca şi mine, cu liftul 😀

După asta, am zis că să încercăm şi noi autostrada să vedem cum e, că doar au lucrat la ea ani de zile. Important e că o avem şi asta. E foarte ok în privinţa mea, dar cam scurtă, ce sa facem…

PS. Intrarea la salină e 10 lei de adult, şi 5 lei de copii, elevi, studenţi.

Leave a Reply

