Avatar

Tot am auzit de râvnitul şi mult aşteptatul film ”Avatar”, aşa că, m-am hotărât şi eu să merg să-l vad. Am încercat în weekend, dar nici vorbă de locuri libere, doar în primul rând, dar să fim serioşi, cine vrea să stea în primul rând să facă întindere de gât? 😀 Mi-am rezervat bilete pe azi, în ultimul rând, pe mijloc, super loc, film 3D, se vede perfect. Acum, sunt pe cale să-l vizionez, după ce am auzit atâtea despre el. Sunt tare curios cum este şi dacă chiar te “atinge” aşa cum se spune.

Ne auzim după film 🙂 o să revin cu nişte păreri.

UPDATE!

Am fost, m-a impresionat felul în care a fost realizat, pentru un film SF este o realizare incredibilă, cu multe efecte speciale, nici nu îţi dai seama că e un film SF, totul e foarte bine realizat. Mesajul este foarte bine conturat, de ce să faci rău unei rase care nu ţi-a făcut nimic? Mi-a placut faptul că personajul principal, fiind om, s-a luptat împotriva “oamenilor cerului” adică a rasei lui, pentru a salva planeta Pandora.

Am tot auzit că mulţi oameni devin depresivi după acest film, sau chiar se sinucid. Mie nu mi se pare deloc un film care să-ţi provoace depresia sau gândul de a te sinucide. Este un film SF şi trebuie tratat ca atare, dar din păcate, gândirea omului în unele momente este foarte proastă.

Vă recomand să-l vedeţi, dar merită să încercaţi 3D, părerea mea că şi acest lucru contează enorm în realizarea sa.

One comment on “Avatar

  1. Intr’adevar…un film foarte reusit, care mi’a placut la nebunie.

    Te astept pe iuliaroman.blogspot.com .

Leave a Reply

