13 – ghinion?!

Multa lume zice ca 13 este o zi cu ghinion. Pana azi pentru mine nu a fost cu nimic speciala ziua de 13, nici ghinion dar nici noroc. Azi, as putea spune ca am avut un mic ghinion. Sa va spun cum mi-am dat seama ca ceva se va intampla… azi noapte am avut un vis, destul de ciudat, in care am avut ceva de impartit cu un tip, in fine, pana la urma eu am “castigat batalia” dar replica lui a fost ,,lasa ca vezi tu in 13″. Dimineata primul lucru mi-am amintit ca azi e 13 si ce am auzit in vis. Deja ma gandeam ca ceva o sa se intample azi, ma gandeam ca o sa iau o nota mica la scoala, sau stiu eu..a trecut scoala, am scapat, nu am luat nici o nota, m-am gandit ca o fi doar o chestiune de vis, e doar in capul meu, dar azi dupamasa, m-am gandit sa mai promovez putin Urban Blog – Cluj-Napoca, asa ca am accesat un forum, pe care sa pun o reclama cu blogul, dar din greseala eram si pe forumul filelist.ro, asa ca am scris pe forumul filelist, in loc sa scriu pe forumul care trebuia, asa ca, pentru asta am luat disable pe filelist 😦 si mi-am pierdut contul si accesul pe site, dintr-o prostie. Acesta e micul (sau marele) meu ghinion pe ziua de azi.Era bun contul pentru ca mai luam un film, o muzica, etc.

P.S. Daca aveti o invitatie sau un cont care nu-l mai folostiti pe filelist, lasa-ti un comentariu, sau trimiteti-mi un mail 🙂

One comment on “13 – ghinion?!

  1. am fost 13 colegi la examenul de capacitate… am fost al 13lea pe lista dupa ordinea alfabetica la intrare in sala… si au mai fost ceva dar nu mai imi aduc aminte 😐

    ajutati un spammer cu o invitatie filelist … :))
    sper sa-ti gasesti 😉

Leave a Reply

