Aventuri in Cuba…

Poate nu am ales prea bine titlul šŸ˜€ ei bine, nu am fost chiar in Cuba, mi-ar fi placut sa ajung acolo, poate altadata. Am fost doar in Cuba Cafe, la blogmeet. Trebuia sa fie toata lumea prezenta pe la ora 18.00, dar dupa cum au spus Oana si Mitza, au fost acceptati intarziatii, asa ca nu avem ce sa le facem. Bine inteles ca la inceput am fost doar vreo 4-5 apoi au inceput sa mai apara unul altul, pana la urma ne-am strans vreo 12. Deci au fost asa: Mitza (reprezentant Urban Blog – Cluj-Napoca), Oana, Doru, Vasile, Cristina, Lorand, Andrei Crivat, un tweeter pe nume Costi (ca sa nu zica Oana ca o copiez :D), Psaico, Ruben, Razvi (care si-a sters blogul) si eu šŸ™‚ Am inceput sa discutam fel de fel de subiecte, dar la un moment dat, astia “mai mari”, nu dau exemple, au inceput sa ne “dea in cap” cu tot felul de nume pe care ei le-au ridicat, de care multi dintre cei prezenti nu au auzit (ceea ce inseamna ca nu au promovat bine ceea ce au facut) asa ca nu toti s-au simtit bine cat timp au fost si ei la masa. Pana la urma au plecat si am ramas doar cativa, la o bere, si ne-am pus pe discutii pana pe la vreo 9 si ceva, fel de fel de subiecte si discutii, din care am intalnit niste oameni cumsecade, destepti, si cu capul pe umeri.

Dupa cum au zis mai multi, incercam sa ne mai strangem astia “mai mici” tot asa, intr-o locatie mai micuta, la un pahar de vorba. Poate pe la mijlocul lui februarie va fi iar un blogmeet, asa ca stati pe aproape šŸ˜‰

5 comments on “Aventuri in Cuba…

  1. pe tweeter il cheama Costi šŸ˜› nu ma copia, fi si tu bun la ceva :)) (asta unu) si doi. Lumea era socata ca nu ii stiti pe blogarii mari, pentru ca ei sunt in top 10 cei mai cititi, iar voi nu ii stiati, atat tot šŸ˜€

    • da am inteles ideea cu blogarii mari, da poate pe mine nu ma intereseaza blogarii astia mari šŸ˜€ si daca nu stiu de ei nu inseamna ca nu am ce cauta in lumea asta la blogurilor šŸ˜€
      ma rog, eu nu m-am suparat šŸ™‚

    • Eu ii stiam, doar ca la mine nu se uita Crivat numa la Cristi si daca el zicea “nu” se punea si pentru mine :))=)) data viitoare am sa ma duc cu o lista “Citesc urmatoarele bloguri:”, “Am auzit de urmatorii:” :))

  2. Pingback: Tot berea bauta in offline e cea mai buna | Sile's blog

  3. Eh, sa stii ca mie imi place foarte mult titlul postului šŸ˜› … cu siguranta trage cu ochiul. (inspirat)
    Pe data viitoare o sa ma documentez mai mult despre astia din top10 Cluj, sau cel putin poate o sa am curiozitatea sa citesc blogurile lor *cought*not*cough* desi inca mai astept o campanie facuta de ei peste care sa dau si sa ma intereseze … (oricum cu siguranta eu NU sunt targetul lor šŸ˜‰ )

    @Oana, eh hai ca unii mai stiau … da sincer pe mine nu ma intereseaza asa de mult Zoso/Badea/cel de 2m Cabral cat timp noi astia de acolo suntem pe nicaieri in ale blogului … o fost o faza de rahat prin care au incercat sa “demonstreze” ceva.
    De exemplu daca ii intrebam si eu cine-s Edmond Karban, Aaron Stainthorpe probabil nu stiau. Totul tine de informare / preferinte šŸ™‚ … atata timp cat ii un “produs/proiect” de al lor si nu am auzit de el inseamna ori ca n-a fost promovat cum trebuie ori ii ceva ce nu ma intereseaza pe mine/altii šŸ˜€

    Anyhow … la cat mai multe šŸ˜›
    Doru
    http://www.pur-si-simplu.blogspot.com
    http://www.cronicazilei.wordpress.com
    lol

Leave a Reply

