Salutare!

Salutare si bine v-am gasit in 2010!!

Sa aveti un an cat mai bun, plin de impliniri, “succesuri”, sanatate, dragoste, putere, bani si tot ce va doriti.

Cum v-ati petrecut revelionul?

Eu am fost la un prieten, undeva pe langa Cluj, a fost ok, singuri in bloc, un bloc nou, intr-un capat de lume 😀 bine mai era un portar de care m-am speriat la 00.30 noaptea ca nu stiam cine iese din bloc in fata mea 😀 a fost o seara misto, pacat ca eu nu am prea putut bea si manca nimic, nu am fost in apele mele, m-am simtit mai rau zilele alea, dar pentru asta m-am distrat cat am putut. La 00.00 a fost cel mai frumos, artificii, petarde, etc. + celebrul “La multi ani!”. In fine, a trecut si asta, mai vine si la anul revelionul 😀 dar pana atunci mai sunt alte petreceri care nu trebuie sa le pierd si in care sper sa ma pot simti mai bine 😀

P.S o sa revin cu un filmulet cu artificiile de la revelion

Leave a Reply

