Vacanta!

In sfarsit a venit si mult asteptata vacanta! Am terminat scoala cu o saptamana mai repede din cauza zilelor acelea de concediu fara salar, pentru profesori. 3 saptamani de vacanta!! incredibil, inca tot nu imi vine sa cred ca o sa avem chiar 3 saptamani de vacanta. Am avut un final de scoala destul de stresant, ultima saptamana, doua teze, teste, ascultari etc. Sincer sa va zic, ultima ora din anul acesta a fost matematica si am dat teza 😀 Dar dupa aia a inceput “nebunia” cu Craciunul Multicultural la noi in scoala, o actiune ce a ajuns la a 10-a editie. Fiecare reprezinta o tara, sau o cultura, si ii prezinta “povestea de craciun”. In sfarsit, noi am facut Craciunul la Familia Flinstone, la final am luat locul 3. Acum, in privinta asta asteptam sa inceapa scoala sa ne primim premiul 😀 Dupa toate astea, a urmat un majorat, al unui coleg, vineri noaptea, toti colegii ne-am adunat la un restaurant si am inceput petrecerea pana dimineata. A fost un final de scoala frumos, cu o petrecere de majorat, dar si de terminare a scolii 😀 Vacanta placuta va doresc!

2 comments on “Vacanta!

  1. Cred ca o sa postez filmuletul de la Craciun! Sa vedem daca sunt de acord si colegii… 😀

    In sfarsit vacantaaaaaaaaaa!!!
    Cum ai spus si tu, ultimele saptamani de scoala au fost stresante si obositoare, dar s-a terminat cu bine.

    Craciun fericit si un An Nou plin de bucurii la toata lumea!

Leave a Reply

