Bancuri

Am dat de niste bancuri foarte bune si nu m-am putu abtine sa nu vi le arat si voua 😀

Merge o femeie la un popa
– Parinte, spovedeste-ma. L-am masturbat pe sotul meu.
– Femeie, spune de trei ori Tatal Nostru si apoi spala-te pe maini in apa raului!
Pleaca femeia apoi acasa.
Sotul: unde ai fost Marie?
– La apa izvorului sa ma spal pe maini.
– Si cu cine te-ai intilnit acolo?
– Cu preoteasa, facea gargara.

Vine intr-o zi Iliescu inspectie la un spital de nebuni. Intra intr-o camera, iar un nebun il intreaba cine este.
-Nu stii cine sunt? Sunt presedintele tarii, Iliescu.
-Lasa ma, ca atunci cand am venit aici si eu ma credeam Mihai Viteazu’…

Un tigan si un roman isi fac case una langa alta. isi cumpara exact aceleasi materiale, mobila, etc si au facut casele identice. peste un timp stau ei de vorba. romanul:
– eu daca vand casa asta probabil o sa primesc 5 milioane de euro pe ea.
Tiganul:
– a, pai daca e asa, eu primesc 7 milioane de euro pe ea.
– pai cum sa primesti tu 7 milioane pe ea daca a mea este identica si valoreaza 5 milioane?
– pai da, dar eu nu am vecini tigani!

Un tip intra intr-un magazin sa-si cumpere un papagal.Acolo, unii papagali avea o ata legata de piciorul drept,altii o ata de piciorul stang.Domne,zice clientul,de ce au ate legate la picioare?-Poi daca-l tragi de ata de la piciorul drept ,vorbeste in engleza,daca-l tragi de ata de la piciorul stang vorbeste in franceza. Clientul:-Uite unul legat cu ate si la stangul si la dreptul,daca-l trag de amandoua odata ce se intampla?Papagalul de colo:-Cad in cur ba prostule.

Leave a Reply

