Puzzle

Merg si eu intr-o zi la cumparaturi, prin supermarketurile noastre, ca tot omu’. Vad ca la intrare e plin de jucarii..ma minunez cate jucarii sunt acum si cate erau cand eram eu mic πŸ™‚ in fine..pe la sfarsitul raioanelor vad ca sunt niste puzzle-uri. Ce-mi trece prin cap, sa ma uit la puzzle-uri, ca am avut eu un puzzle cand eram mic si mi-a fost tare drag, dar am pierdut niste piese asa ca nu l-am putut termina. Vad tot felu de modele, mii si mii de modele, de toate marimile. Gasesc unul cu Turnul Eiffel care mi-a placut din prima, il studiez, ma uit la dimensiuni si ma hotarasc sa-l cumpar. Ajung acasa si ma apuc de el, nu am prea avut foarte mult timp la dispozitie sa-l fac, asa ca l-am mai lasat cateva zile si abia apoi m-am apucat din nou de el, avea 500 de piese, sincer sa va zic in 2 zile l-am terminat, chiar daca a fost destul de greu de facut cerul, cu tot albastrul lui, destul de nasol. Pana la urma l-am terminat, eram foarte mandru ca l-am facut si am hotarat sa-l pun pe perete. Am cautat un lipici, l-am lipit, l-am inramat si l-am pus pe perete, asa ca o sa-l vad mereu. Am scris pe el si data cand l-am facut, sa nu uit cand l-am facut :). Sa va pun o poza cu el pe perete sa-l vedeti si voi :).

2 comments on “Puzzle

Leave a Reply

