New Moon…or something new?

Dupa cum v-am zis…am fost la film, la New Moon. A fost destul de interesant filmul, merita vazut, sunt niste efecte speciale destul de frumoase, si actiunea mi-a impresionat…nu este chiar dupa cum ma asteptam, dar e ok. in rest…a fost o zi speciala..cu multe intamplari, pe care unele le-am prevazut..stiam ca o sa se intample, a fost placut, chiar mi-a placut, mi-a adus aminte de niste vremuri frumoase, amintiri placute. deocamdata voi lasa timpul sa treaca si apoi o sa vad ce v-a fi…nu depinde totul de mine. in rest…a fost ziua unui coleg, ne-a facut cinste cu cateva bunatati, cu ocazia asta sa nu uit sa-i transmit lui Price, un calduros “LA MULTI ANI!!”

Leave a Reply

