Uite ca am si eu Blog!

Uite ca a venit vremea sa-mi fac si eu blog, ca “asa e la moda”. Nu, nu din cauza acestui “motiv” l-am facut. L-am facut pentru ca simt nevoia de multe ori sa ma descarc undeva, sa-mi spun parerile, ideile, gandurile si poate chiar sentimentele. Sper sa iasa o treaba buna! O sa revin cu mai multe postari!

2 comments on “Uite ca am si eu Blog!

  1. si-a facut egherul blog :> hai baftalo… moda asta [-(… e interesant ca toti zic ca simt nevoia sa spuna undeva sentimentele, gandurile, etc… toti au aceeasi idee :))

  2. sa-ti creasca mare :))

    @Dimi: asa zic multi pentru ca majoritatea de asta isi fac blog … pentru “jurnal virtual” sa scrie tot ce le trece prin cap, despre ei, despre ce fac ei, despre ce le place sa faca… đŸ˜‰
    Cateodata e greu sa-ti spui gandurile pe fata si atunci le pui aici pentru ca sti ca nu te citeste nimeni =))

Leave a Reply

